.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کیهان>کروبی قرص اكس خورده كه...

روزنامه کیهان در خبر ویژه خود در حمله‌ای شدید به مهدی کروبی چنین نوشت:

حريف ناكام آراي باطله در انتخابات رياست جمهوري، پس از 10 روز شوك زدگي در برابر حماسه پرشكوه ملت ايران در 22 بهمن از اغما درآمد و به تبعيت از تبليغات رسانه هاي استكباري ادعا كرد جمعيت مذكور با صدها اتوبوس و قطار به تهران آمده بودند!

مهره خريداري شده توسط شهرام جزايري كه نتوانست بيش از 330 هزار رأي از مجموع 40 ميليون رأي را در انتخابات به خود جلب كند و آرايي به مراتب كمتر از آراي باطله به دست آورد، با صدور بيانيه اي ادعا كرد: جريان تماميت خواه و خشونت طلب مي كوشد با استفاده از صدا و سيما و رسانه هاي دولتي و شبه دولتي خود، با بي اخلاقي تمام و وارونه سازي واقعيت و پنهان كردن وحشي گري هاي جانبي و فضاي امنيتي حاكم بر اين راهپيمايي، آن را به نفع خود مصادره كند.

وي همچنين نوشت: راهپيمايي امسال در حالي برگزار شد كه نيروهاي نظامي و امنيتي تهران را به پادگان تبديل كرده بودند. طرفه آن كه حتي يك تصوير از اين همه لشكركشي و ضرب و شتم شما مردم در رسانه هاي داخلي نشان داده نشد!

وي همچنين با ادعاي اينكه طيف متبوع وي در رقم خوردن حماسه 22 بهمن سهم داشته اند و بدون اين دعوت راهپيمايي بي رمق مي شد، خواستار دادن اجازه راهپيمايي به مخالفان و انجام رفراندوم عليه نظارت استصوابي شوراي نگهبان شد و اين در حالي است كه شخص وي با همه خيانت ها و آلودگي هايش در انتخابات اخير در زمره نامزدها قرار داشت اما حتي اعضاي ستاد او (كساني نظير كرباسچي) هم حاضر نشدند رأي خود را براي او هدر كنند.

كروبي با تحريف صورت مسئله نوشت: ما با دو گرايش روبرو هستيم. يكي گرايشي است كه از حق اجتماع و راهپيمايي مردم كه در اصل 27 قانون اساسي نيز بر آن تصريح شده، مي هراسد و براي همين روز راهپيمايي ملي، تهران را به پادگان تبديل مي كند. اما سوي ديگر، گرايشي است كه مردم را با همه تنوع و رنگارنگي اعتقاديشان، فارغ از ويژگي هاي جنسيتي و قوميتي و فرهنگي و طبقاتي، به رسميت مي شناسد. گرايشي كه مردم را نه صرفاً به ميدان آزادي، بلكه به نشستن سر سفره آزادي فرا مي خواند.

وي در حالي تلاش كرد افراطيون شكست خورده در 2 مناسبت 22 خرداد و 22 بهمن را سهيم در راهپيمايي باشكوه روز پيروزي انقلاب كند كه در تجمعات ضد انقلابي و آشوب طلبانه تدارك شده از سوي سران فتنه، عليه جمهوري اسلامي، امام خميني، ولايت فقيه و رهبري و حتي ساحت امام حسين عليه السلام مكرراً حرمت شكني شد و با صراحت به نفع مستكبران آمريكايي و صهيونيست رانده شده از ايران شعار داده شد. اما آنچه ملت روز 22 بهمن فرياد كرد شعار دفاع از جمهوري اسلامي و ولايت فقيه و مرگ بر آمريكا و اسرائيل و سران فتنه بود كه البته آقاي كروبي پس از 10 روز خود را به بي خبري زده است. البته براساس بيانيه تنظيم شده به نام كروبي بايد گفت لابد آن جمعيت 50 ميليوني به نفع آمريكا و اسرائيل شعار مي دادند كه ايشان را توهم برداشته است!!

گفتني است موسوي و كروبي از عناصر ضدانقلاب دعوت كرده بودند با حفظ هويت متمايز! در راهپيمايي شركت كنند كه در بين محافل ضد انقلاب به تمسخر تعبير به تئوري يابو و درازگوش تروا شد. حاميان سران فتنه همچنين از 22 بهمن به عنوان روز رفراندوم و پايان دادن به كار جمهوري اسلامي ياد كرده بودند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.